Έξι λόγοι που μισώ τους πρώην των πρώην μου

prooin

Δεν ξέρω αν θεωρούμαι ανώμαλος, αλλά γουστάρω να μισώ τους πρώην των πρώην μου. Φυσικά και τους πρώην μου, μην μείνουν παραπονεμένα τα παιδιά. Μην νιώσουν ότι είναι στην απ’ έξω. ΝΟΤ.

Βέβαια, θέλω να τους πω κι ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί με έχουν βοηθήσει με τον τρόπο τους να γράψω τα καλύτερα άρθρα περί χωρισμού και πρώην. Όμως, επειδή ξέρω ότι διαβάζουν ΠΑΝΤΑ τα άρθρα μου, θέλω να τονίσω ότι πέρα από το κράξιμο που τρώνε, λέμε πάντα και κάποιες αλήθειες. Sorry ε.

Οι πρώην, μέσα στο μυαλό μου, είναι σαν τα ηλεκτρονικά τσιγάρα που τα ρουφάς και τα ξανά ρουφάς και δεν λέει να τελειώσει η ριμάδα η μπαταρία. Όταν τελειώσει όμως, ευτυχώς την αλλάζουμε. YAS!

Για να μην τα πολυλογώ, έχοντας στο repeat το άσμα της Άντζελας της Δημητρίου “Οι Χωρισμένοι Δεν Γιορτάζουνε Ποτέ” αλλά και το “Οι Πρώην” της Νατάσσας της Μποφίλιου, θα σας πω τους λόγους, όχι που μισώ τους πρώην μου, αλλά που μισώ τους πρώην των πρώην μου.

1. Δεν με αφήνουν να ευχαριστηθώ τη σχέση μου

Δεν ξέρω αν γίνεται εσκεμμένα ή αν βάζει ο Διάολος το χεράκι του, αλλά πάντοτε όταν είμαι σε μία σχέση, αυτή η σχέση καταλήγει στο βωμό της απελπισίας. Για έναν παράξενο, ανεξήγητο και χαζό λόγο, το ταίρι μου καταλήγει να σκέφτεται και να λησμονεί το πρώην γκομενάκι του, λες και δεν ξέρει ότι ξενοπηδιέται. Τζίζους!

2. Ξετρυπώνουν από το πουθενά

Βγαίνεις έξω για να περάσεις καλά με τον σύντροφο σου και εκεί που χορεύετε το Tranquila της Φουρέιρα, ΤΣΟΥΠ, πετάγεται σαν -σας παρακαλώ, δε θα ‘θελα- απλωμένο ρούχο από τον πέμπτο όροφο στο μπαλκόνι του τρίτου ο ΠΡΩΗΝ. Κι εκεί που ήσασταν μια χαρά και τραγουδάγατε “Τρρρρρα Τρανκίλα”, έρχεται η “Τρρραγίλα” για να σας αποτελειώσει. Ρίχνει το ταίρι σου το κεφάλι στο πάτωμα, κοιτάς κι εσύ κάτω για να δεις αν έπεσε τίποτα και το ψάχνει, δεν βλέπεις να υπάρχει τίποτα, σηκώνεις το κεφάλι και κάνεις την θεά!

3. Στέλνουν μηνύματα λησμονιάς

Κάθεσαι και βλέπεις ήσυχα και ωραία μια ταινία με τον αγαπημένο σου και εκεί που αγωνιάς για το τι θα γίνει, ακούς τον ήχο του viber. ΔΕΝ έρχεται από το δικό σου κινητό όμως ο ήχος. Έστειλε μήνυμα λησμονιάς ο πρώην να δει τι κάνει ο νυν σου. OH NO!

4. Απήλαυσαν αυτό που δεν κατάφερα εγώ

Και γιατί δεν κατάφερα να απολαύσω εγώ όλα όσα ήθελα στην σχέση μου; Επειδή εγώ στο μυαλό μου τα είχα όλα τέλεια και ρόδινα, αλλά το ταίρι μου σκεφτόταν το πρώην γκομενάκι. Κι έτσι εγώ δεν κατάφερα να πάρω όλα όσα πήρε το χόμπιτ. Πήρα το… τραμ!

5. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χτυπήσουν την πόρτα ΞΑΝΑ

Έχετε βρεθεί ποτέ σε μία σχέση, στην οποία ζείτε με τον φόβο μην ξανά χτυπήσει την πόρτα στον σύντροφο σας ο πρώην; Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο, καταλάβατε…

6. Δεν κάνουν τίποτα, απλά υπάρχουν

Υπάρχουν και μερικοί πρώην που δεν δίνουν ουδεμία σημασία πια στο ταίρι σου, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τον αγαπημένο σου να μην σκέφτεται τις βόλτες που κάνανε, τα φιλιά που δίνανε και τις μαλακίες που λέγανε. Ε αυτούς τους πρώην, τους μισώ λίγο περισσότερο.

Αν, λοιπόν, μισείτε κι εσείς τους πρώην των πρώην σας, ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ!

– ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΒΙΔΑΛΗΣ (Fragiskos Aggelos Vidalis)

Διαβάστε ακόμα:

Διαδικτυακό καμάκι: Πέντε λόγοι που ένα «Like» μπορεί να σημαίνει «Σε γουστάρω»

Ποτέ ξανά: Έξι λόγοι για να μην γυρίσετε στον πρώην σας 

Έξι λόγοι που δεν θα σας ψάξει κανείς αν σβήσετε το Facebook σας για λίγες μόνο ημέρες

 Διαβάστε όλα τα άρθρα εδώ
Leave a Reply

