Γιατί είναι δύσκολο τον 21ο αιώνα να κάνεις μια σχέση της προκοπής;

sxesi

Από που να αρχίσω αγαπημένε μου αναγνώστη; Όχι πες μου από που… Πόσες αποτυχημένες σ-χέσεις πρέπει να έχω κάνει στη ζωή μου για να μπω στη διαδικασία να γράψω αυτό το άρθρο; Και για να σε προλάβω πριν πετάξεις καμιά κοτσάνα, δεν έχω εγώ το πρόβλημα.

Νομίζω ότι οι ανθρώπινες σχέσεις πήραν τον κατήφορο από τότε που μπήκαν στην καθημερινότητα μας τα τσατ γνωριμιών… Που και αυτά για καλό σκοπό δημιουργήθηκαν, όμως οι χρήστες του τα έχουν φτάσει σε άλλο επίπεδο.

Θες βρε παιδί μου να μιλήσεις με ένα normal άτομο και εκεί που νομίζεις ότι το βρήκες… τσοοοουπ σκάει μπροστά στην οθόνη σου ένα πουλάκι. Και πίστεψε με, δεν εννοώ αυτό το μοβ πουλί που έχει πάθει υστερία στο Facebook και τραντάζει το κεφάλι του, όπως ακριβώς κάνω κι εγώ όταν ακούω την ατάκα: “Δεν είμαι ακόμα σε mood σχέσης αλλά ας το πάμε λάου λάου”. Τι λάου λάου ρε γκάου γκάου… Άδειασε μας τη γωνιά σε παρακαλώ πολύ!

Και φυσικά σε αυτά τα τσατ, το πιο κοινότυπο πράγμα που θα σε ρωτήσει κανείς είναι τι ψάχνεις… Που εν μέρει, άμα το καλοσκεφτείς, δεν την λες και out ερώτηση, όμως έτσι μας έχουν κάνει να την βλέπουμε αφού ξέρουμε πως ό,τι και να πούμε, πλέον, όλοι το σεξ αναζητάνε. Πόσο κοστίζουν οι φουσκωτές κούκλες τέλος πάντων; Τόσο ακριβές πια;

Άσε που πλέον δεν ξέρεις και τι να απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα. Αν πεις ότι θα ‘θελες να βρεις κάτι πιο σοβαρό, θα τρομάξει. Αν πεις ότι θέλεις σεξ, θα σε πει τσόλι. Αν πεις ότι δεν ξέρεις τι θες, θα σε πει βλήμα. Αν πεις ότι δεν θες κάτι συγκεκριμένο, θα πει ότι δεν ξέρεις τι θες. Ε τι σκατά να πεις; Δεν μπορεί να καταλάβει κάποιος ότι πλέον δεν πρέπει να πολυσκέφτεται τα πράγματα κι ότι οι γνωριμίες μπορούν να προχωρήσουν μόνες τους και να εξελιχθούν σε κάτι πολύ καλό, αν δεν έχει φυσικά 14 μάτια κοιτώντας 14 διαφορετικούς κώλους; Χμμμ…

Κάνουμε τα πράγματα να φαίνονται τόσο δύσκολα ενώ είναι τόσο απλά. Σήμερα μπορεί να θέλω σεξ, αύριο μπορεί να θέλω σχέση, μεθαύριο μπορεί… δεν ξέρω κι εγώ τι. Έχει αναρωτηθεί ποτέ κανείς ότι το one night stand μπορεί να εξελιχθεί πολύ εύκολα σε many nights stand, τα many nights stand σε σχέση και που ξέρεις μετά… καλά στέφανα!

Επίσης αναρωτιέμαι και το άλλο… Ειλικρινά πιστεύει κάποιος πως μπορεί να γνωρίσει εξ ολοκλήρου έναν άνθρωπο από την μία και μοναδική φορά που θα ειδωθούν; Δεν έχει σκεφτεί ποτέ κανείς ότι ΣΥΝΗΘΩΣ υπάρχει άγχος την πρώτη φορά; Δεν έχει σκεφτεί ποτέ κανείς ότι εκεί, σε αυτές τις δίχως νόημα και ουσία γνωριμίες, μπορεί να βρίσκεται κάτι πολύ καλό που απλά δεν έδωσε την ευκαιρία στον εαυτό του να το δει;

Πως να κάνεις μια σχέση σοβαρή αν οι άνθρωποι πλέον δεν είναι σοβαροί και δεν μπαίνουν καν στον κόπο να σκεφτούν για μια φορά στη ζωή τους με το μυαλό και όχι με το… Θεέ μου σχώρα με!

– ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΒΙΔΑΛΗΣ (Fragiskos Aggelos Vidalis)

Διαβάστε ακόμα:

Oops…! He did it again: Τι κάνεις όταν το άτομο που γουστάρεις σε στέλνει στο friend zone

Πως θα καταλάβεις ότι σε δουλεύει από το πρώτο ραντεβού 

Θα με χάσεις και θα κλαις αφού δεν ξέρεις τι θες

Κάντε Like στην σελίδα μας στο Facebook εδώ

 Διαβάστε όλα τα άρθρα εδώ

Leave a Reply

