Oops…! He Did It Again: Τι κάνεις όταν το άτομο που γουστάρεις σε στέλνει στο friend zone

friendzone

Έφτασε η μέρα που θα μιλήσουμε για ένα πολύ γνωστό φαινόμενο -εγώ θα το αποκαλούσα πλέον και “αρρώστια”-, το οποίο έχει “χτυπήσει” αμέτρητες χώρες παγκοσμίως και δεν έχει βρεθεί κάποιο “φάρμακο” για να το απαλλάξει από την την καθημερινή μας ζωή. Το φαινόμενο αυτό λέγεται “ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΦΙΛΟ”. Σε αυτό το σημείο, θέλω να σας πω πως όταν μου το είχαν πει αυτό στο παρελθόν, είχα απαντήσει: “Θα προτιμούσα να με έβλεπες σα σκύλο”. Anyway, έχω πει και καλύτερα!

Η αλήθεια είναι πως δεν μας στέλνουν μόνο οι άλλοι στο friend zone αλλά το έχουμε κάνει και εμείς πάμπολλες φορές, ας είμαστε ειλικρινείς. Γιατί όμως αυτό συμβαίνει πάντα με τα άτομα που μας αρέσουν πάρα πάρα πάρα πάρα πολύ; Γιατί συμβαίνει πάντα με τα άτομα που έχουμε δαγκώσει για τα καλά την λαμαρίνα; Ελπίζω να μην περιμένετε να σας απαντήσω γιατί κι εγώ από σας περιμένω απάντηση.

Και κάθε φορά το ίδιο σκηνικό. Να μου λένε: “Σε βλέπω σαν φίλο”, ενώ εγώ ουρλιάζω σαν μια άλλη Lady Gaga: “I DON’T WANNA BE FRIENDS. WANT YOUR BAD ROMANCE”. Κι εκεί έρχεται η Britney Spears και πετάει: “Οοps…! I did it again. I made you believe we’re more than just friends”. Ε ναι βρε μάτια μου, αν κάθεσαι και με τσατάρεις καθημερινώς και αμετακλήτως, αν μου στέλνεις selfies που είσαι στο κρεβάτι σχεδόν τσιτσίδι, αν έχεις καταλάβει ότι σε γουστάρω κι εσύ μου πετάς αραιά και που γκομενογλυκόλογα ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΦΙΛΟΙ;

Πετάγεται εκείνη την ώρα και η Demi Lovato λέγοντας: “I should’ve known but I forgot that you think we’re something that we’re not”. Εγώ φταίω μωρή; Για να νομίζει κάποιος ότι είναι κάτι παραπάνω από φίλοι με τον άλλον, προφανώς το άλλο άτομο έχει δείξει κάποια δείγματα. Δεν είμαστε τρελοί για να νομίζουμε ότι κανείς σε αυτό το πλανήτη δεν μας βλέπει φιλικά. Χμμ βασικά υπάρχουν κι αυτοί που το πιστεύουν αυτό αλλά δεν είναι τώρα η ώρα να μιλήσω για ψώνια.

Τέλος πάντων, όταν το άτομο που γουστάρεις σε στέλνει στο friend zone, εσύ δεν θα δείχνεις ότι είσαι διαθέσιμος. Σου λέει να βγείτε (φιλικά πάντα); Μην τρέξεις να ακυρώσεις ότι έχεις κανονίσει για να βγείτε. Ακόμα κι αν δεν έχεις τίποτα να κάνεις, ρίξε άκυρο. Στην τελική κι εσύ ερωτικό άκυρο τρως. Επίσης, μην δείχνεις ότι είσαι κολλημένος γιατί ο άλλος τρομάζει, πολύ. Από την στιγμή που είσαι single μπορείς να την πέσεις και σε άλλα μωράκια. Έτσι, μπορεί να ζηλέψει και το… φιλαράκι.

Βέβαια, υπάρχουν και οι περιπτώσεις που πολλές φορές βλέπουμε κάποιον πιο ερωτικά και όχι τόσο φιλικά αλλά ντρεπόμαστε να το πούμε. Φοβόμαστε την απόρριψη. Φοβόμαστε επίσης κι ότι θα χαθεί αυτό το άτομο από την ζωή μας αν εκείνο μας βλέπει εντελώς φιλικά. Με το να μην εκφράσουμε όμως τα συναισθήματα μας, μόνο να ζούμε μια ζωή μέσα στα νεύρα και μέσα στην αβεβαιότητα καταφέρνουμε. ΠΕΣ ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΕΥΧΗ (το φωνάζω για να το ακούω κι εγώ).

Συμπέρασμα: Friend Zone (=) Danger Zone

– ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΒΙΔΑΛΗΣ (Fragiskos Aggelos Vidalis) 

Διαβάστε ακόμα:

Δεν μπορούν να κάνουν σχέση με εμάς αλλά μπορούν με άλλους

Είμαι η ευκαιρία που έχασες

Έξι λόγοι που μισώ τους πρώην των πρώην μου

 Διαβάστε όλα τα άρθρα εδώ

Leave a Reply

