Τελικά την πρωτομαγιά μαζεύουμε λουλούδια ή γκομενάκια;

may

Η ώρα είναι 04:30 το πρωί. Πλήττω και το μάτι μου είναι γαρίδα. Εσείς κοιμάστε. Είμαι ένα βήμα πριν γράψω στον τοίχο μου “+1 και στέλνω” μπας και βρεθεί κάνας Χριστιανός για να τσατάρω αλλά ειλικρίνα αίσχος και ΝΟΤ. Τέτοια ώρα κι όλας το πολύ-πολύ να μου στείλει ο Edward από το Twillight που δεν κοιμάται ποτέ…

Anyway, καλό μήνα κι όλας παιδιά, πρωτομαγιά σήμερα! Να και μια Δευτέρα που μοιάζει κάπως λιγότερο βαρετή, εν αντιθέσει με την αρχική μας σελίδα που σίγουρα θα γεμίσει με χιλιάδες λουλούδια που θα στολίζουν διάφορα κεφάλια, μούσια, χέρια κλπ και θα καταντήσει πιο βαρετή κι από την Λάουρα όταν λέει πως…… βασικά πολλά λέει!

Ο Μάιος πάντως είναι πολύ ωραίος μήνας. Κάνει ζέστη, ο καιρός είναι ό,τι πρέπει για καφέδες, βόλτες, shopping therapy και γκομενάκια! Από εδώ το πάω, από εκεί το πάω… όλο στα γκομενάκια καταλήγω τελικά ο σατανάς κι ας μην καταλήγουν αυτά σε μένα. (μπηχτή στον εαυτό μου)

Γενικότερα έχουμε στο μυαλό μας πως την πρωτομαγιά παίρνουμε κυριολεκτικά τα βουνά, μαζεύουμε μαργαρίτες και τις κάνουμε στεφάνι για το κεφάλι μας ενώ λίγο μετά τις μαδάμε για δούμε αν μας αγαπά ή αν δεν μας αγαπά. Πείτε μου αλήθεια όμως τώρα, θέλουμε σίγουρα να μαζεύουμε λουλούδια την πρωτομαγιά ή αυτό που πραγματικά θέλουμε να μαζέψουμε είναι γκομενάκια; Σας φαίνεται αστείο ε; Είναι πολύ! Ειδικά αν σκεφτείτε πως ήρθε αμέσως στο μυαλό σας κάποιος Νίκος, Κώστας, Γιώργος, Γιάννης. Ξέρεις μωρέ… αυτοί που λέει η Μαρία η Καρλάκη πως βράζουνε στο ίδιο το καζάνι.

Μην το γελάτε παιδιά… ο Μάιος είναι ο κατάλληλος μήνας για να γνωρίσεις κάποιον και να γίνει στην πορεία ένα καλοκαιρινό ειδύλλιο. Στην τελική πρέπει όλοι μας να βρούμε ένα ταίρι για το καλοκαίρι γιατί δεν λέει να τρώμε μόνοι μας τις φράουλες με σαντιγί. Η σαντιγί θέλει και παρέα! Το καλοκαίρι θέλει παρέα! Εμείς θέλουμε παρέα!

Στην τελική κι εγώ λουλούδι είμαι και θέλω να μου μπει καλά ο μήνας, μαζέψτε με! 🌷🌼🌺

– ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΒΙΔΑΛΗΣ (Fragiskos Aggelos Vidalis) 

Διαβάστε ακόμα:

Οι “Σκοτεινές Επιθυμίες” που όλοι κρύβουμε, αποτυπωμένες στο νέο βιβλίο της Άντας Αντρέου 

Γιατί είναι δύσκολο τον 21ο αιώνα να κάνεις μια σχέση της προκοπής;

Θα με χάσεις και θα κλαις αφού δεν ξέρεις τι θες

Κάντε Like στην σελίδα μας στο Facebook εδώ

 Διαβάστε όλα τα άρθρα εδώ

Leave a Reply

