Η μάστιγα του “+1 και στέλνω” και η ανωριμότητα σε όλο της το μεγαλείο

facebook

Όλοι μετά τις 00:00, την ώρα που η Σταχτοπούτα γίνεται και πάλι παρακατιανή και η άμαξα της κολοκύθα, βαριούνται μέχρι θανάτου… “Αχ τι να κάνω για να “σκοτώσω” την πλήξη μου;”, αναρωτιούνται έχοντας ύφος Τζούλιας Αλεξανδράτου που ξέμεινε από μπουκάλι σαμπάνιας… “Γράψε στον τοίχο σου στο φουμπού “+1 και στέλνω”, σιγοψυθιρίζει μέσα στο κεφάλι τους η φωνή της Θείας Φώτισης. “Τέλεια ιδέα! Πάω αμέσως να το γράψω. Ευχαριστώ Θεία Φώτιση. χιχιχι”, απαντάνε και σε χρόνο ντε-τε το έχουν ήδη δημοσιεύσει στο προφίλ τους και έχουν πάρει μάλιστα και 2, 3 “λυπάμαι”, 1 “χαχα” και 5 “έλεος”. Από “wow” τίποτα ε; Γιατί άραγε…

tumblr_inline_myog56K7nB1r3zat8.gif

Και σε ρωτώ εγώ τώρα αγαπημένε μου αναγνώστη… Έχεις ποτέ αναρωτηθεί γιατί τέτοιου είδους status δέχονται αυτές τις αντιδράσεις; Φυσικά, γιατί αν θέλεις να κάνεις chatting μπορείς να σηκώσεις πολύ απλά το κουλό σου και να στείλεις εσύ σε όποιον θες μήνυμα. Με το “+1 και στέλνω” αρχικά καταλαβαίνουμε ότι τα άτομα τα οποία έχουν δημιουργήσει αυτό το (πλέον) motto στη ζωή τους, μάλλον δεν έχουν φίλους και ψάχνουν απεγνωσμένα μία επιβεβαίωση, διότι σου λέει αν στείλω και δεν μου απαντήσει θα τ’ αντέξω το άκυρο; Δεν θα τ’ αντέξω…

landscape-1435681435-ineedhelpnew.gif

Βέβαια το πιο τραγικό της υπόθεσης είναι ότι αυτό το “+1 και στέλνω” το βλέπω σε προφίλ ανθρώπων που έχουν κλείσει τα 20 και κοντεύουν τα 30. Δηλαδή Τζίζους Κράιστ, όντως τώρα; Σε άτομα κάτω των 18 το δικαιολογώ κάπως… Όπως και να το δεις δεν έχει αναπτυχθεί ακόμα πλήρως ο εγκέφαλός τους. Αλλά ολόκληρο γαϊδούρι ο άλλος να κάθεται και να γράφει “+1 και στέλνω” επειδή βαριέται και θέλει να τσατάρει; Απλά ΝΟΤ.

unfroen.gif

Δηλαδή αυτό το “+1” βγαίνει και σε άλλες εκδοχές του τύπου: “+1 και σε γ@μ@ω” για τους στερημένους, “+1 και σε πλακώνω” για τους βίαιους, “+1 και σε κλάνω” για τους κλανιάριδες; Δηλαδή εγώ τώρα που είμαι και κομμωτής να γράψω “+1 και σε κουρεύω”; Τι… Όχι;! Δεν θα μου απαντήσει κανείς; Μιαν απάντηση ζητάω κι εγώ ο δόλιος να καταλάβω γιατί ζητάτε +1 και όχι +5 που ‘χω και πιο εύκαιρα να σας δώσω. Bye.

Υ.Γ. Εγώ μετά από την κοινοποίηση αυτού του άρθρου στο προσωπικό μου προφίλ στο Facebook.

giphy.gif

– ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΒΙΔΑΛΗΣ (Fragiskos Aggelos Vidalis) 

Διαβάστε ακόμα:

Διαδικτυακό καμάκι: Πέντε λόγοι που ένα «Like» μπορεί να σημαίνει «Σε γουστάρω»

Έξι λόγοι που δεν θα σας ψάξει κανείς αν σβήσετε το Facebook σας για λίγες μόνο ημέρες

Έχουμε ακούσει πολλές πίπες

Κάντε Like στην σελίδα μας στο Facebook εδώ

 Διαβάστε όλα τα άρθρα εδώ

Leave a Reply

