Ας πρόσεχες τι έλεγες, μωρό μου!

as_prosexes_ti_eleges_mwro_mou

Έχω βαρεθεί να ακούω όλη την ώρα από όλα τα ηλίθια άτομα που θα μπουν για λίγο στην ζωή μου -γιατί δεν είναι και για πολύ- ότι “έκαναν πλάκα”. Αγάπη μου γλυκιά, αν είναι να μιλάμε όλη την ώρα με “πλάκες” για ποιο λόγο ακριβώς να κάνουμε διάλογο; Και για ποιο λόγο δεν είσαι ακόμα μαθητής του δημοτικού και έχεις το θράσος να λες ότι έχεις και απολυτήριο λυκείου; Έλα Χριστέ…

Στην ζωή μου δεν χρειάζομαι άτομα που δεν έχουν το θάρρος να μου πουν τι ακριβώς ζητάνε από εμένα. Στην ζωή μου δεν χρειάζομαι άτομα που περιμένουν να εκφράσω τα συναισθήματα μου για να απαντήσουν κάτι της… πλάκας. Στην ζωή μου δεν χρειάζομαι άλλη πλάκα, γιατί η ζωή από μόνη της είναι μία πλάκα. Άμα γουστάρεις να μπεις σε αυτή θα το κάνεις με λόγια αληθινά. Αυτά που λέγονται live και όχι μέσω αυτοκόλλητων και gif στο Messenger. Αυτά που θα ακούσεις και ύστερα θα απαντήσεις με λέξεις και όχι με ένα γαμημένο like.

Αυτό που μου σπάει περισσότερο τα νεύρα με τα άτομα αυτά είναι ότι ουρλιάζουν δεξιά κι αριστερά πως ψάχνουν τον έρωτα, πως δεν θέλουν να κάνουν κάτι το περιστασιακό, πως όλοι τούς έχουν φερθεί σκατά ενώ τα ίδια αυτά άτομα στην πραγματικότητα δεν ξέρουν πως να φερθούν σωστά, με αποτέλεσμα να τα κάνουν όλα σκατά. Και επειδή, όπως είναι γνωστό, τα σκατά στα σκατά πάνε, RIP στα άτομα αυτά γιατί εγώ δεν πρόκειται να τα ακολουθήσω στην “αποχέτευση” που θέλουν να ονομάσουν “αγάπη”. Γενικά shit happens αλλά who cares? Really… I don’t give a shit!

Ευχαριστιέμαι, παρ’ όλα αυτά, όμως να βλέπω αυτά τα άτομα να κάνουν ακριβώς αυτά που κοροϊδεύουν. Αυτά που κατέκριναν σε μένα. Αυτά που μου επέβαλαν “μεταξύ σοβαρού και αστείου” να μην κάνω. Κι αναρωτιέμαι… δεν γελάς με την πάρτη σου, την δειλία σου και την συμπεριφορά σου; Πάρε τον χρόνο σου και απάντησε σε αυτό το ερώτημα μου όποτε θες. Ούτως ή άλλως, θα πάρεις απάντηση “like”. Bye!

z113.gif

– ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΒΙΔΑΛΗΣ (Fragiskos Aggelos Vidalis) 

Διαβάστε ακόμα:

Η μάστιγα του “+1 και στέλνω” και η ανωριμότητα σε όλο της το μεγαλείο

Έξι λόγοι που δεν θα σας ψάξει κανείς αν σβήσετε το Facebook σας για λίγες μόνο ημέρες

Έχουμε ακούσει πολλές πίπες

Κάντε Like στην σελίδα μας στο Facebook εδώ

 Διαβάστε όλα τα άρθρα εδώ

Leave a Reply

